مطالب مرتبط:
استاندار گیلان: تمامی امکانات برای مقابله با بحران احتمالی بارش شدید آماده شود
آغاز بارش شدید باران در شهرستان مرزی آستارا/ آبگرفتگی معابر آستارا
هشدار وقوع سیلاب در شهرستان های مختلف گیلان
تشدید بارش در 13 استان/ طوفان گرد و خاک در 6 استان
سمنان کم بارش ترین استان کشور؛ لزوم صرفه جویی در مصرف آب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 تیر 1403 ساعت 08:402024-06-27اجتماعي

بارش سیل آسا در 8 شهرستان گیلان/ خسارت جانی نداشتیم


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به بیشترین حجم بارش ها در هشت شهرستان، گفت: کلیه فرمانداران و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به بیشترین حجم بارش ها در هشت شهرستان، گفت: کلیه فرمانداران و دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده باش کامل هستند.

محمدرضا حق بین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید و سیل آسای باران از عصر و شب گذشته تا ساعت 5 بامداد امروز در مناطق مرکزی و شمالی استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی و اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد جریان دارد.

وی شهرستان های آستارا، تالش، بندرانزلی، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، رودسر و املش را دارای بیشترین حجم بارش ها دانست و افزود: بارش شدید باران در تالش همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه حجم بارش ها در شهرستان های مذکور بین 100 تا 120 میلیمتر ظرف مدت چند ساعت گزارش شده است، گفت: در شهرستان رشت نیز حدود 100 میلیمتر باران باریده است؛ این در حالی است که این حجم از بارش موجب طغیانی شدن رودخانه ها می شود.

حق بین از رفع آبگرفتگی ها و پاکسازی معابر توسط نیروهای شهرداری و آتش نشانی خبر داد و عنوان کرد: به دلیل بارش شدید باران و وزش باد د


برچسب ها: مدیریت بحران - مدیرکل مدیریت بحران - مدیریت بحران گیلان - ستاد مدیریت بحران استان - ستاد مدیریت بحران - گیلان - مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

بارش سیل آسا در 8 شهرستان گیلان/ خسارت جانی نداشتیم

بارش سیل آسا در 8 شهرستان گیلان/ خسارت جانی نداشتیم